Zameldowanie na pobyt czasowy do 2 miesięcy

PODSTAWA PRAWNA
Art. 4 ust. 1, art. 7 , art. 8, art. 10, art. 11, art. 12, art. 13 - w związku z art. 2 ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 roku o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz. U. z 1984 roku Nr 32, poz. 174 z późn. zm.)

I. WYMAGANE DOKUMENTY

Do wglądu:

  1. Dowód osobisty
  2. Decyzja o przydziale lokalu (umowa najmu) lub akt własności budynku mieszkalnego (wypis z księgi wieczystej) lub w przypadku dziedziczenia dodatkowo prawomocne postanowienie sądu o nabyciu spadku - oryginały dokumentów

II. OPŁATY
Nie pobiera się.

III. TERMIN ODPOWIEDZI
Niezwłocznie

IV. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA
Urząd Stanu Cywilnego, ul. Rynek 2, II piętro, pok. 18. tel. 0(...)16 652 11 17

V. TRYB ODWOŁAWCZY
Nie przysługuje.

VI. UWAGI
Obowiązku meldunkowego należy dokonać w obecności najemcy (współnajemców), właściciela (współwłaścicieli), którzy muszą okazać dokument stwierdzający tożsamość.
Jeżeli akt notarialny dotyczy wyłącznie własności (wieczystego użytkowania) działki, należy okazać zgłoszenie do użytkowania budynku mieszkalnego lub zezwolenie na użytkowanie budynku (pomieszczenia) mieszkalnego - wydane przez organ nadzoru budowlanego.
Zaświadczenie o zameldowaniu na pobyt czasowy do 2 miesięcy wydawane jest na wniosek strony i podlega opłacie (5,00 zł - wniosek + 11,00 zł - zaświadczenie).

<--Wróć

Urząd Miasta Dynów
36-065 Dynów, ul. Rynek 2,
tel. 0(...)16 652 10 93, 0(...)16 652 11 13
fax. 0(...)16 652 11 13 w.21