Zameldowanie w trybie decyzji administracyjnej

PODSTAWA PRAWNA
art.47 ust. 2 w związku z art. 9 ust. 2 i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 10 kwietnia
1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz. U. z 1984 r. Nr 32, poz. 174 z późn. zm.).

I. WYMAGANE DOKUMENTY

  1. Pisemny wniosek wraz z drukiem "zameldowanie na pobyt stały"
  2. Dowód osobisty
  3. Dokument dotyczący tytułu prawnego do lokalu mieszkalnego

II. OPŁATY
Opłata administracyjna:
za podanie - 5,00 zł
za każdy załącznik - 0,50 zł

III. TERMIN ODPOWIEDZI
Do 60 dni.

IV. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA
Urząd Stanu Cywilnego, ul. Rynek 2, II piętro, pok. 18. tel. 0(...)16 652 11 17

V. TRYB ODWOŁAWCZY
Od decyzji przysługuje prawo wniesienia odwołania do Wojewody Podkarpackiego w Rzeszowie, pośrednictwem organu, który wydał decyzję w terminie 14-stu dni od daty jej otrzymania decyzji.
Opłata skarbowa :
za odwołanie - 5,00 zł
za każdy załącznik - 0,50 zł

VI. UWAGI
W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca wezwany zostanie do ich uzupełnienia.

<--Wróć

Urząd Miasta Dynów
36-065 Dynów, ul. Rynek 2,
tel. 0(...)16 652 10 93, 0(...)16 652 11 13
fax. 0(...)16 652 11 13 w.21