Zmiana we wpisie do ewidencji działalności gospodarczej

PODSTAWA PRAWNA
Art. 88a, art. 88b ust. 1 i 2 ustawy z dnia 19 listopada 1999 roku Prawo działalności gospodarczej (Dz. U. z 1999 Nr 101 poz. 1178 z późn. zm.)

I. WYMAGANE DOKUMENTY

  1. Wniosek - zgłoszenie zmiany we wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

Załączniki:

  1. Oryginał zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
  2. Ksero dokumentu potwierdzającego tytuł prawny przedsiębiorcy do lokalu (nieruchomości) stałego miejsca wykonywania działalności.

Do wglądu:

  1. Dowód osobisty osoby ubiegającej się o zmianę we wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
  2. Oryginał dokumentu potwierdzającego tytuł prawny przedsiębiorcy do lokalu (nieruchomości) stałego miejsca wykonywania działalności.

II. OPŁATY
Opłata administracyjna:

za wniosek - 50,00 zł

III. TERMIN ODPOWIEDZI
Do 14 dni od momentu złożenia udokumentowanego wniosku.

IV. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Samodzielne stanowisko ds. transportu, komunikacji, ewidencji działalności gospodarczej i spraw wojskowych,  telefon 0(...)16 652 10 93 w.37; II piętro, pokój nr 19.

V. TRYB ODWOŁAWCZY
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem organu, który wydał decyzję w terminie 14-stu dni od dnia doręczenia decyzji stronie.

VI. UWAGI
W razie braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca wezwany zostanie do ich uzupełnienia.

<--Wróć

Urząd Miasta Dynów
36-065 Dynów, ul. Rynek 2,
tel. 0(...)16 652 10 93, 0(...)16 652 11 13
fax. 0(...)16 652 11 13 w.21