Zmiana we wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
PODSTAWA PRAWNA
Art. 88a, art. 88b ust. 1 i 2 ustawy z dnia 19 listopada 1999 roku
Prawo działalności gospodarczej (Dz. U. z 1999 Nr 101 poz. 1178 z późn.
zm.)
I. WYMAGANE DOKUMENTY
-
Wniosek - zgłoszenie zmiany
we wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
Załączniki:
- Oryginał zaświadczenia o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej,
- Ksero dokumentu potwierdzającego tytuł prawny przedsiębiorcy do lokalu
(nieruchomości) stałego miejsca wykonywania działalności.
Do wglądu:
- Dowód osobisty osoby ubiegającej się o zmianę we wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej,
- Oryginał dokumentu potwierdzającego tytuł prawny przedsiębiorcy do
lokalu (nieruchomości) stałego miejsca wykonywania działalności.
II. OPŁATY
Opłata administracyjna:
za wniosek - 50,00 zł
III. TERMIN ODPOWIEDZI
Do 14 dni od momentu złożenia udokumentowanego wniosku.
IV. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Samodzielne stanowisko ds. transportu, komunikacji, ewidencji
działalności gospodarczej i spraw wojskowych, telefon 0(...)16 652
10 93 w.37; II piętro, pokój nr 19.
V. TRYB ODWOŁAWCZY
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem
organu, który wydał decyzję w terminie 14-stu dni od dnia doręczenia decyzji
stronie.
VI. UWAGI
W razie braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca wezwany
zostanie do ich uzupełnienia. <--Wróć
|