Referaty oraz samodzielne
stanowiska pracy Urzędu Miasta Dynowa:
-
Referat Budżetowo-Finansowy - RBF,
-
Referat Rozwoju Gospodarczego - RG,
-
Referat Inwestycji, Remontów, Gospodarki Przestrzennej,
Nieruchomości i Rolnictwa - RPN,
-
Urząd Stanu Cywilnego - US,
-
Samodzielne stanowisko ds. transportu, komunikacji, ewidencji działalności
gospodarczej, obronności, spraw wojskowych, oc i kancelarii tajnej - TWO,
-
Samodzielne stanowisko ds. obsługi Sekretariatu Urzędu -
KS,
-
Radca Prawny - RP,
-
Samodzielne stanowisko ds. obsługi Rady Miejskiej, samorządów mieszkańców i archiwum zakładowego
- RM
-
Samodzielne stanowisko ds. pracowniczych, oświaty, kultury, sportu,
zdrowia i opieki społecznej - KC,
-
Samodzielne stanowisko ds. zarządzania kryzysowego, ochrony ludności
- GZR,
-
Samodzielne stanowisko ds. organizacyjno-prawnych i informacji obywateli
- OPR
-
Wieloosobowe stanowisko ds. technicznej obsługi Urzędu -
SU
-
Informatyk - Administrator Bezpieczeństwa
Inforatycznego - IN
-
Stanowisko ds. Kontroli Wewnętrznej - KW.
Schemat organizacyjny Urzędu Miasta
Referat
Budżetowo-Finansowy |
Skarbnik - Stanisława Łabisz |
telefon 0(...)16 652 10
93 w.26 |
Z-ca Skarbnika - Genowefa Florkiewicz |
II piętro, pokój nr 21 |
Inspektor ds. płac i księgowości inwestycyjnej
Grażyna Sowa
II piętro, pokój nr 22, tel. 25
Inspektorzy ds. podatków i opłat lokalnych
Lucyna Pawlus
Zofia Dżuła
II piętro, pokój nr 20, tel. 27
Inspektor - kasjer
Maria Tomońska
parter, pokój nr 1 (kasa), tel.
41
Inspektor ds. dodatków mieszkaniowych i rozrachunków
Stanisława Bazanowska
parter, pokój nr 1, tel. 40
Do zadań Referatu należą w szczególności sprawy:
-
planowania i realizacji budżetu,
-
podatków i opłat lokalnych,
-
ewidencji księgowej wartości majątku Miasta,
-
prowadzenia księgowości majątkowej i finansowej Urzędu,
-
rachunkowości budżetowej,
-
egzekucji należności majątkowych Miasta,
-
obsługi kasowej budżetu miasta,
-
współpraca przy opracowywaniu aplikacji do funduszów i
fundacji oferujących pomoc finansową samorządom oraz ich rozliczanie
finansowe.
...wróć
Referat
Rozwoju Gospodarczego
|
Kierownik - mgr Wojciech Barański |
telefon 0(...)16 652 10 93
w.49 |
stanowisko ds. zamówień publicznych |
parter, pokój nr 4 |
Stanowisko ds. ochrony przyrody, środowiska naturalnego i gospodarki wodnej
mgr Maria Wyskiel - Cedzidło
parter, pokój nr 4, tel. 48
Stanowisko ds. gospodarki komunalnej, miejskiej infrastruktury technicznej,
ochrony przeciwpowodziowej i przeciwpożarowej
Jan Gładysz
parter, pokój nr 4, tel. 48
Stanowisko ds. promocji, aktywizacji gospodarczej miasta i współpracy
mgr Anna Baran
parter, pokój nr 3, tel. 47
Do zadań Referatu należą w szczególności sprawy:
-
prowadzenia bieżącej
analizy stanu zaspokajania potrzeb mieszkańców w podstawowe urządzenia z
zakresu infrastruktury komunalnej, dróg , przekazywanie Burmistrzowi opinii
oraz wniosków w tych kwestiach,
-
sprawowania nadzoru
nad wykonywaniem usług komunalnych zlecanych przez miasto,
-
związane z
kształtowaniem cen i opłat za usługi komunalne,
-
utrzymania targowisk,
-
eksploatacji systemów
infrastruktury technicznej : wodociągów, zaopatrzenia w wodę, kanalizacji
odprowadzania ścieków,
-
utrzymania czystości
na terenie miasta , utrzymania urządzeń sanitarnych i wysypiska śmieci,
szaletów miejskich,
-
zieleni i zadrzewień,
-
zapewnienia
utrzymania i konserwacji studni publicznych, potoków i kanalizacji deszczowej,
-
utrzymania cmentarza
komunalnego tym zezwoleń na sprowadzanie zwłok i szczątków z obcego państwa
oraz opieka nad grobami wojennymi i miejscami pamięci narodowej,
-
miejskiego
budownictwa mieszkaniowego,
-
nadzór nad
robotami i usługami wykonywanymi na rzecz miasta przez zakłady budżetowe,
-
organizacja robót
publicznych,
-
utrzymania dróg na
terenie miasta.,
-
przygotowanie i
prowadzenie procedury postępowań w sprawach o zamówienia publiczne,
-
z zakresu realizacji
przepisów ochrony przyrody i środowiska,
-
geologii, gospodarki
wodnej i nadzoru górniczego,
-
planowania i
organizacji zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną oraz paliwa gazowe,
-
utrzymania oraz
rozbudowy oświetlenia dróg, placów, ulic i mostów,
-
określania potrzeb w
zakresie budowy i rozbudowy infrastruktury miejskiej,
-
współdziałania
ze społecznymi komitetami budowy infrastruktury, innymi inwestorami ,bankami,
Urzędem Wojewódzkim, przyszłymi użytkownikami oraz innymi podmiotami na etapie
przygotowania inwestycji miejskich,
-
wyznaczania miejsc
kąpieliskowych,
-
związane z
bezpieczeństwem sanitarnym,
-
organizacji i
bezpieczeństwa ruchu drogowego,
-
promocji Miasta, w
tym inicjowanie promocji gospodarczej, promocji turystyki, kultury,
-
kreowanie wizerunku
miasta poprzez organizowanie imprez promocyjnych informującym o potencjale
gospodarczym kulturalnym i turystycznym oraz opracowywanie i prezentacja ofert
służących promocji przedsięwzięć gospodarczych i turystycznych Miasta,
współpracę z mediami,
-
przygotowanie,
gromadzenie, i dystrybucja materiałów reklamowo-informacyjnych promujących
miejsca atrakcyjne dla inwestorów i turystów oraz dokumentowanie działań
organów gminy,
-
pozyskiwanie
sponsorów oraz współpraca z organizacjami, związkami i stowarzyszeniami
samorządowymi, organizacjami pozarządowymi, w zakresie spraw gospodarczych
miasta,
-
opracowywania
propozycji i kierunków gospodarczego i społecznego rozwoju Miasta,
-
przygotowanie i
wypełnianie aplikacji do funduszów i fundacji oferujących pomoc finansową
samorządom i organizacjom pozarządowym,
-
Uruchamianie i
prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań finansowanych ze środków
unijnych i innych fundacji,
-
przestrzeganie
przepisów dotyczących ochrony danych osobowych w zakresie prowadzonych spraw,
-
opracowywanie danych
do Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie prowadzonych spraw.
...wróć
Urząd Stanu Cywilnego |
Kierownik - Zofia Siry |
telefon 0(...)16 652 11 17 |
|
II piętro, pokój nr 18 |
Do zadań Urzędu Stanu Cywilnego należą w szczególności sprawy:
-
rejestracji stanu
cywilnego, przyjmowanie oświadczeń ze względu na stan cywilny, prowadzenie
ksiąg stanu cywilnego oraz zadania wynikające z przepisów kodeksu rodzinnego i
opiekuńczego,
-
ewidencji ludności i
dokumentów tożsamości,
-
obywatelstwa
polskiego,
-
zmiany imion i
nazwisk,
-
nadzoru nad
stowarzyszeniami,
-
związane ze zbiórkami
publicznymi i zgromadzeniami oraz sprawowania nadzoru nad ich
przebiegiem,
...wróć
Samodzielne
stanowisko ds. transportu, komunikacji, ewidencji działalności gospodarczej,
obronności, spraw wojskowych, oc i kancelarii tajnej. |
Inspektor - Maria
Kapuścińska |
telefon 0(...)16 652 10 93 w.37 |
|
II piętro, pokój nr 19 |
Do zadań samodzielnego stanowiska należą w szczególności
sprawy:
-
rejestracji pojazdów
oraz wydawanie tablic rejestracyjnych,
-
lokalnego transportu
zbiorowego,
-
licencji na zarobkowy
przewóz osób taksówkami i pojazdami samochodowymi nie będącymi
taksówkami,
-
koordynacji rozkładów
jazdy przewoźników wykonujących zarobkowy przewóz osób pojazdami
samochodowymi,
-
ewidencji
działalności gospodarczej,
-
wojskowe,
-
obronności,
-
wydawanie zezwoleń na
sprzedaż napojów alkoholowych,
-
z zakresu obrony
cywilnej,
-
prowadzenie tajnej
kancelarii.
-
przestrzeganie
przepisów dotyczących ochrony danych osobowych w zakresie prowadzonych spraw.
...wróć
Radca Prawny |
mgr Monika Zawadzka -
Chmiel |
telefon 0(...)16 652 10 93 |
|
|
Do zadań Radcy Prawnego należą:
-
opiniowanie i udział
w uzgodnieniu projektów aktów prawa lokalnego,
-
udzielanie opinii i
porad prawnych oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa,
-
bieżące udzielanie
informacji o zmianach w obowiązującym stanie prawnym w zakresie działania
jednostki,
-
opiniowanie umów
zawieranych przez Burmistrza,
-
występowanie w
charakterze pełnomocnika w postępowaniu sądowym administracyjnym oraz przed
innymi organami orzekającymi,
-
inne zadania
wynikające z ustawy z dnia 06.07.1982 roku o radcach prawnych z późn.
zmianami.
...wróć
Samodzielne
stanowisko ds. zarządzania kryzysowego, ochrony ludności |
Referent - Jerzy
Bylicki |
telefon 0(...)16 652 10 93
w.35 |
|
I piętro, pokój nr 11b |
Do zadań Samodzielnego stanowiska należą w szczególności sprawy:
-
prowadzenie spraw
Gminnego Zespołu Reagowania ,
-
porządku publicznego
,
-
ochrony
przeciwpowodziowej, przeciwpożarowej oraz sprawy zapobiegania innym
nadzwyczajnym zagrożeniom zdrowia ludzi i środowiska,
-
obsługi Ochotniczych
Staży Pożarnych,
-
przestrzeganie
przepisów dotyczących ochrony danych osobowych w zakresie prowadzonych spraw.
...wróć
Referat
Inwestycji, Remontów, Gospodarki Przestrzennej, Nieruchomości i Rolnictwa |
Kierownik -
inż. Bogumiła Niemiec |
telefon 0(...)16 652 10 93
w.31 |
|
II piętro, pokój nr 14 |
Inspektor ds. planowania przestrzennego i podziałów nieruchomości
Tadeusz Bujdasz
II piętro, pokój nr 15, tel. 32
Referent
mgr Artur Owsiany
II piętro, pokój nr 15, tel. 32
Referent
mgr inż. Irena Weselak
II piętro, pokój nr 14, tel. 31
Do zadań samodzielnego stanowiska należą w
szczególności sprawy:
-
związane z realizacją
inwestycji, i remontów mienia gminnego,
-
nadzoru i kontroli
realizacji inwestycji, zgłaszanie Burmistrzowi zauważonych nieprawidłowości,
-
organizowanie narad
roboczych, odbiorów robót i dokonywanie rozliczeń finansowych inwestycji,
-
prowadzenia remontów
budowlanych realizowanych przez Urząd na etapie przygotowania, realizacji,
rozliczenia,
-
związane z przyjęciem
na majątek Miasta obiektów powstałych w wyniku zakończenia realizacji
inwestycji miejskich,
-
sporządzanie
kosztorysów budowlanych i rozliczeń na roboty remontowe rozliczane
kosztorysami budowlanymi.
-
sporządzanie
sprawozdań z zakresu inwestycji i remontów,
-
rolnictwa, lasów,
łowiectwa oraz ochrony zwierząt,
-
współpraca z
podmiotami obsługującymi fundusze strukturalne dla rolnictwa,
-
planowania
przestrzennego, miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
lokalizacji
inwestycji i studium uwarunkowań,
-
udział warunków
zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego,
-
gospodarowanie
nieruchomościami Miasta,
-
prowadzenie taksacji
nieruchomości,
-
planowania prac
geodezyjno-kartograficznych,
-
organizowania
przetargów na zbywanie nieruchomości,
-
nazewnictwa ulic
,opracowywania operatów numeracji porządkowych ulic i oznaczenie
nieruchomości numerami porządkowymi,
-
wydawania decyzji
administracyjnych zatwierdzających projekt podziału nieruchomości,
-
wydawania decyzji
administracyjnych o przekształceniu prawa wieczystego użytkowania
w prawo własności dla osób fizycznych,
-
tworzenia zasobu
mienia gminnego,
-
komunalizacji mienia,
-
zakresu
rozgraniczenia nieruchomości,
-
sprzedaży i oddawania
w wieczyste użytkowanie nieruchomości Miasta,
-
ustalania opłat
rocznych za zarząd, dzierżawę, użytkowanie nieruchomości oraz opłat
adiacenckich,
-
aktualizacja opłat z
tytułu wieczystego użytkowania.,
-
zapewnienie ochrony
danych osobowych przetwarzanych w ramach prowadzonego zakresu spraw.
-
przygotowywanie
materiałów z zakresu prowadzonych spraw do BIP
...wróć
Samodzielnego stanowisko ds. pracowniczych, oświaty, kultury, sportu,
zdrowia
i opieki społecznej |
Inspektor - Barbara
Telega |
telefon 0(...)16 652 10 93
w.34 |
|
I piętro, pokój nr 11c |
Do zadań samodzielnego stanowiska należą w szczególności sprawy:
-
dotyczące czynności
związanych z zakładaniem, prowadzeniem, utrzymaniem i likwidacją szkół
podstawowych, gimnazjów i przedszkoli,
-
koordynowanie i
nadzorowanie działalności dyrektorów przedszkola szkół podstawowych i
gimnazjum,
-
współdziałanie z
wizytatorami Kuratorium Oświaty oraz z doradcami metodycznymi w sprawie
nadzoru nad pracą dydaktyczno-wychowawczą nauczycieli,
-
prowadzenia spraw z
zakresu łączenia szkół w zespoły i ich rozwiązywanie, prowadzenia spraw z
zakresu ustalania wysokości subwencji dla Zespołu Szkół, Szkoły Podstawowej Nr
2, przedszkola,
-
kadrowe pracowników
Urzędu, kierowników miejskich jednostek organizacyjnych,
-
szkolenia kadr,
-
socjalne pracowników
oraz bezpieczeństwa i higieny pracy,
-
realizacji polityki
kulturalnej Miasta, upowszechnianie kultury oraz koordynacji i nadzoru nad
stowarzyszeniami i instytucjami kultury,
-
organizowanie imprez
artystycznych, rozrywkowych i sportowych, wydawanie zezwoleń na
przeprowadzenie imprez masowych oraz decyzji o zakazie przeprowadzenia takich
imprez,
-
sportu, kultury
fizycznej i jej upowszechniania, w tym terenów rekreacyjnych, turystycznych
i urządzeń sportowych, wypoczynku, nadzoru nad stowarzyszeniami kultury
fizycznej,
-
ochrony zdrowia,
-
wspierania osób
niepełnosprawnych oraz inwalidów wojennych a także kombatantów i osób
represjonowanych,
-
ochrony dóbr kultury,
-
honorowego
obywatelstwa Miasta,
-
nadzoru w zakresie
określonym przez Burmistrza w odrębnym zarządzeniu nad Miejskim Ośrodkiem
Pomocy Społecznej, Miejskim Ośrodkiem Kultury i Rekreacji, Miejską Biblioteką
Publiczną,
-
pozyskiwanie
sponsorów oraz współpraca z organizacjami, związkami i stowarzyszeniami
samorządowymi, organizacjami pozarządowymi w zakresie kultury, oświaty,
zdrowia, sportu i opieki społecznej,
-
inicjowanie i
koordynacja współpracy z innymi jednostkami samorządu terytorialnego miast
partnerskich, a także kontaktów zagranicznych i krajowych,
-
przestrzeganie
przepisów dotyczących ochrony danych osobowych w zakresie prowadzonych spraw.
...wróć
Informatyk -
Administrator Bezpieczeństwa Inforatycznego |
Referent - mgr Jan
Prokop |
telefon 0(...)16 652 10 93
w.34 |
|
I piętro, pokój nr 11c |
Do zadań Samodzielnego stanowiska należą
w szczególności sprawy:
-
organizowania nadzoru
i koordynowania wdrażania technologii informacyjnych,
-
prowadzenia spraw
związanych z zakupem sprzętu i oprogramowania,
-
konserwacji i
utrzymania sprzętu komputerowego w stanie technicznej sprawności oraz nadzór
nad jego właściwym wykorzystaniem,
-
prowadzenie szkoleń i
udzielanie pomocy pracownikom Urzędu w zakresie podstawowej obsługi sprzętu
informatycznego i pracy z zainstalowanymi programami,
-
opracowywanie bądź
zlecanie opracowań programów komputerowych na potrzeby Urzędu,
-
prowadzenie strony
internetowej Urzędu Miasta, Biuletynu Informacji Publicznej,
-
zapewnienia
bezpieczeństwa danych osobowych w systemach informatycznych,
-
ewidencja stosowanych
systemów i programów,
-
wykorzystywanie
multimedialnych form informacji,
-
prowadzenie banku
danych o Mieście, niezbędnych do przygotowania analiz i prognoz rozwoju
miasta.
...wróć
Samodzielne
stanowisko ds. obsługi sekretariatu Urzędu |
Referent -
Jolanta Potoczna |
telefon 0(...)16 652 10 93 |
|
I piętro, pokój nr 10
(sekretariat) |
Do zadań samodzielnego stanowiska należą w
szczególności sprawy:
-
obsługi sekretarskiej Burmistrza, Z-cy Burmistrza i Sekretarza,
-
prenumeraty czasopism,
-
rejestrowanie korespondencji i przesyłek,
-
wysyłanie korespondencji i przesyłek,
-
udzielanie informacji interesantom, a w razie potrzeby kierowanie ich do
właściwych stanowisk pracy,
-
prowadzenie rejestru kancelaryjnego,
-
prowadzenie biblioteki zakładowej,
-
obsługa pracowników Urzędu pod względem zaopatrzenia w materiały biurowe,
-
aktualizacja tablicy ogłoszeń w Urzędzie,
-
wywieszanie w Urzędzie ogłoszeń,
-
przyjmowanie pism sądowych i prokuratorskich w przypadku niemożności ich
doręczenia adresatowi w jego miejscu zamieszkania,
-
nadzór nad estetyką pomieszczeń Burmistrza, Z-cy, Sekretarza, sali narad.
...wróć
Samodzielne
stanowisko ds. obsługi Rady Miejskiej, samorządów mieszkańców i archiwum
zakładowego |
Inspektor - Eugenia
Dżuła |
telefon 0(...)16 652 10 93
w.41 |
|
parter, pokój nr 7 |
Do zadań samodzielnego stanowiska należą w szczególności sprawy:
-
obsługi kancelaryjnej
i kancelaryjno-biurowej Rady, jej komisji, Przewodniczącego Rady,
-
koordynacji
współpracy Rady i Burmistrza z samorządami mieszkańców ,
-
obsługa posiedzeń
zarządów osiedlowych,
-
wyboru ławników
sądowych,
-
zabezpieczenie
organizacyjne sesji Rady i posiedzeń komisji Rady,
-
prowadzenie ewidencji
uchwał Rady i komisji Rady, przekazywanie ich do jednostek organizacyjnych
oraz do organów nadzoru, udostępnianie do powszechnego wglądu w siedzibie
Urzędu oraz ogłaszanie w zbiorach przepisów,
-
przygotowywanie
materiałów Rady Miasta do Biuletynu Informacji Publicznej,
-
prowadzenie archiwum
zakładowego,
-
udostępnianie
materiałów archiwalnych zainteresowanym z zachowaniem przepisów ustaw
szczególnych i postanowień statutu miasta.
-
przestrzeganie
przepisów dotyczących ochrony danych osobowych w zakresie prowadzonych spraw.
...wróć
Samodzielne
stanowisko ds. organizacyjno-prawnych i informacji obywateli |
Referent prawny - mgr
Teresa Marszałek |
telefon 0(...)16 652 10 93
w.34 |
|
I piętro, pokój nr 11c |
Do zadań samodzielnego stanowiska należą w szczególności sprawy:
-
obsługi prawnej
obywateli,
-
z zakresu
profilaktyki i terapii uzależnień, polityki pro rodzinnej,
-
koordynacja gminnego
programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych
-
wspieranie działań
mających na celu przeciwdziałanie patologiom występującym na terenie Miasta
współpraca w tym zakresie ze służbą zdrowia ,Stacją
Sanitarno-Epidemiologiczną, Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej, Komisariatem
Policji, poradniami uzależnień oraz organizacjami pozarządowymi,
-
udzielanie informacji
mieszkańcom miasta o zakresie przysługujących im praw,
-
obsługa posiedzeń
Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.,
-
pomoc prawna
pracownikom Urzędu przy przygotowaniu dokumentów urzędowych (m.in. umów,
porozumień...) projektów uchwał, zarządzeń, oraz ich uzgadnianie z Radcą
Prawnym,
-
koordynacja
współpracy Urzędu Miejskiego z Policją w zakresie ładu i porządku na terenie
miasta,
-
przestrzeganie
przepisów dotyczących ochrony danych osobowych w zakresie prowadzonych spraw.
-
przygotowywanie
informacji z prowadzonego zakresu do BIP.
...wróć
Wieloosobowe
stanowisko ds. technicznej obsługi Urzędu |
|
telefon 0(...)16 652 10 93 |
|
|
Do zadań wieloosobowego stanowiska wchodzą w
szczególności sprawy:
-
konserwacji sprzętu
pozostającego na wyposażeniu Urzędu,
-
napraw i drobnych
remontów elementów składowych budynku Urzędu,
-
obsługi gospodarczej
i administracyjnej Urzędu,
-
sprzątanie
pomieszczeń budynku Urzędu oraz utrzymanie ich w należytej czystości,
-
obsługa techniczna
samochodu służbowego,
-
doręczanie pism
wychodzących z Urzędu (decyzji i nakazów) obywatelom zamieszkałym na
terenie miasta,
-
obsługa kotłowni
gazowej,
-
zapewnienie
bezpieczeństwa użytkowania pomieszczeń oraz otoczenia budynku Urzędu.
...wróć
Stanowisko
ds. Kontroli Wewnętrznej |
|
telefon 0(...)16 652 10 93 |
|
|
Do zadań audytora wewnętrznego należy w szczególności:
-
badanie dowodów
księgowych oraz zapisów w księgach rachunkowych,
-
Ocena systemu
gromadzenia środków publicznych i dysponowania nimi oraz ocena
gospodarowania mieniem,
-
ocena
efektywności i gospodarności zarządzania finansowego.
...wróć
|