WITAMY W INTERNETOWYM BIURZE OBSŁUGI
MIESZKAŃCÓW
Odnajdą tu Państwo informację na temat podstawowych usług jakie świadczy
Urząd na rzecz mieszkańców Miasta Dynowa w zakresie:
-
wydawanych decyzji administracyjnych
-
wydawanych zezwoleń
-
dokonywanych wpisów do rejestrów/ewidencji
-
spraw meldunkowych
-
spraw związanych z wydawaniem dowodów osobistych
-
spraw związanych z lokalami komunalnymi
W celu dotarcia do informacji
na interesujący Państwa temat należy kliknąć na określoną procedurę w
ramach tematu. Po otwarciu istnieje możliwość ściągnięcia
pliku zawierającego wniosek dotyczący sprawy. Wszystkie pliki dostępne są w
formacie .doc
Osoby, które nie odnajdą
oczekiwanych informacji mogą zidentyfikować swoją sprawę przeglądając
zadania oraz zakres kompetencji jednostek organizacyjnych urzędu.
W sprawach
wymagających omówienia, wyjaśnienia, pomocy zapraszamy do Urzędu Miasta
Dynów, mieszczącego się przy ul. Rynek 2 w godzinach pracy Urzędu, lub
kontakt telefoniczny 0(…)16 6521 093 lub 0(…)16 6521 113 a także na e-mail:
urzad_miasta@dynow.pl