Uzupełnienie aktu stanu cywilnego

PODSTAWA PRAWNA:
Art. 28, 31, 36 ustawy z dnia 29 września 1986 r. Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz. U. Nr 36, poz. 180; z 1988 r. Nr 19, poz. 132; z 1989 r. Nr 29, poz. 154; z 1990 r. Nr 34, poz. 198; z 1995 r. Nr 83, poz. 417, z 1998r Nr 117, poz. 757).

I. WYMAGANE DOKUMENTY

  • Wniosek o uzupełnienie treści aktu stanu

    Załączniki:
  1. Dokument stanowiący podstawę do uzupełnienia określony przez pracownika USC

Do wglądu:

  1. Dokument stwierdzający tożsamość

II. OPŁATY
Opłata skarbowa:

za wniosek - 5,00 zł
za każdy załącznik - 0,50 zł
za wydaną decyzję - 30,00 zł

III. TERMIN ODPOWIEDZI
Wydanie decyzji administracyjnej następuje w terminie 7 dni od daty wpływu wniosku

IV. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Urząd Stanu Cywilnego, ul. Rynek 2, II piętro, pok. 18. tel. 0(...)16 652 11 17

V. TRYB ODWOŁAWCZY:
Odwołanie wnosi się do Wojewody Podkarpackiego za pośrednictwem organu, który wydał decyzję. Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie. Opłaty skarbowej na odwołanie nie pobiera się.

VI. UWAGI:
Uzupełnienia dokonuje się w pok.18 W przypadku braku wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.

<--wróć

Urząd Miasta Dynów
36-065 Dynów, ul. Rynek 2,
tel. 0(...)16 652 10 93, 0(...)16 652 11 13
fax. 0(...)16 652 11 13 w.21