Uzupełnienie aktu stanu cywilnego
PODSTAWA PRAWNA:
Art. 28, 31, 36 ustawy z dnia 29 września 1986 r. Prawo o aktach
stanu cywilnego (Dz. U. Nr 36, poz. 180; z 1988 r. Nr 19, poz. 132; z 1989
r. Nr 29, poz. 154; z 1990 r. Nr 34, poz. 198; z 1995 r. Nr 83, poz. 417,
z 1998r Nr 117, poz. 757).
I. WYMAGANE DOKUMENTY
-
Wniosek
o uzupełnienie treści aktu stanu
Załączniki:
- Dokument stanowiący podstawę do uzupełnienia określony przez pracownika
USC
Do wglądu:
- Dokument stwierdzający tożsamość
II. OPŁATY
Opłata skarbowa:
za wniosek - 5,00 zł
za każdy załącznik - 0,50 zł
za wydaną decyzję - 30,00 zł
III. TERMIN ODPOWIEDZI
Wydanie decyzji administracyjnej następuje w terminie 7 dni od daty
wpływu wniosku
IV. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Urząd Stanu Cywilnego, ul. Rynek 2, II piętro, pok. 18. tel.
0(...)16 652 11 17
V. TRYB ODWOŁAWCZY:
Odwołanie wnosi się do Wojewody Podkarpackiego za pośrednictwem organu, który wydał decyzję. Odwołanie wnosi się
w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie. Opłaty skarbowej
na odwołanie nie pobiera się.
VI. UWAGI:
Uzupełnienia dokonuje się w pok.18 W przypadku braku wymaganych dokumentów
wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.
<--wróć |